Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες:
Επιλογή γλώσσας:
Δήμος Αγίας Βαρβάρας
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ Αναζήτηση
ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ Περιήγηση

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-Για την πρόσληψη προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου σε υπηρεσίες καθαρισμού σχολικών μονάδων

post
06/08/2021 - Δελτία Τύπου - Ανακοινώσεις
 

 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ

Ταχ. Δ/νση : Αριστομένους 8 , 12351

Τηλ.: 213.2019300

Email: protocol@agiavarvara.gr

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΑΝΑΠΤ. ΑΝΘΡ.ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ

Πληροφορίες: Καλλιόπη Μάκου,

Αναστασία Θεοφίλη Κυριακού

Τηλέφωνο: 2132019 353 -346 -352

Email: prosopiko@agiavarvara.gr

 

 

Αγία Βαρβάρα, 06-08-2021

Αρ. πρωτ.:  20020

 

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Για την πρόσληψη προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου  ορισμένου  χρόνου σε υπηρεσίες καθαρισμού σχολικών μονάδων

Ο Δήμαρχος Αγίας Βαρβάρας

Έχοντας υπόψη :

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 18 του ν. 3870/2010 (Α’138 ) όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν
  2. Τις διατάξεις του ν.3584/2007 (Α΄143), Κώδικας Κατάστασης Δημοτικών Υπαλλήλων, όπως ισχύουν
  3. Τις διατάξεις του ν.3463/2006 (Α΄114), Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων, όπως ισχύουν
  4. Τις διατάξεις του ν.3852/2010, Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης (Α΄87), όπως ισχύουν
  5. Την υπ’ αριθ. 55472/23-7-2021   Απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Διαδικασία και κριτήρια για την πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, των Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) και των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) της Χώρας από τους Δήμους με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου» (ΦΕΚ 3352 /Β/2021)
  6. Την υπ’ αριθμ. ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΓΚΡ./89/15294/30-7-2021 Εγκριτική Απόφαση της Επιτροπής της παρ. 1 του άρθρου2 της ΠΥΣ: 33/2006 (Αναστολή διορισμών και προσλήψεων στο Δημόσιο Τομέα, ΦΕΚ 280/Α/28-12-2006), όπως  ισχύει.
  7. Το υπ΄αριθ. 56982/30-7-2021έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα: «Έγκριση πρόσληψης προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου στους Δήμους της χώρας για την κάλυψη αναγκών καθαριότητας σχολικών μονάδων»
  8. Τις ανάγκες των Δήμου Αγίας Βαρβάρας Αττικής   σε προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για την κάλυψη των αναγκών του στην καθαριότητα των σχολικών μονάδων της χωρικής του αρμοδιότητας
  9. Την απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής με αριθμό 158/4-8-2021 Καθορισμός αριθμού σχολικών καθαριστριών (κατανομή 77ωρών ) για την κάλυψη αναγκών της καθαριότητος των σχολικών μονάδων του Δήμου

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ

Την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά   είκοσι (20 ) ατόμων για καθαριότητα των σχολικών  μονάδων στο Δήμο Αγίας Βαρβάρας,  και συγκεκριμένα, ανά υπηρεσία, έδρα, ειδικότητα και διάρκεια σύμβασης, αριθμού ατόμων ( βλ. πίνακας Α).

ΠΙΝΑΚΑΣ Α:  ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΈΔΡΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΤΟΜΩΝ ΧΡΟΝΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
ΜΕΡ. ΑΠΑΣΧ ΠΛΗΡ ΑΠΑΣΧ
Δήμος Αγίας Βαρβάρας Αγία Βαρβάρα ΥΕ Καθαριστές/

Καθαρίστριες Σχολικών  Μονάδων

 

15

 

         5

Διδακτικό Έτος 2021-2022

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ  ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ

Η σειρά κατάταξης των υποψηφίων καθορίζεται μεταξύ τους με τα ακόλουθα κριτήρια:

 

  1. α) ΕΜΠΕΙΡΙΑ μέχρι και τη λήξη του διδακτικού έτους 2019-2020: (17 μονάδες ανά μήνα εμπειρίας)
Μήνες 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Μονάδες 17 34 51 68 85 102 119 136 153 170

 

Και επιπλέον μία (1) μονάδα ανά μήνα για κάθε ανατεθείσα αίθουσα με ανώτατο όριο τις δέκα επτά (17) μονάδες

 

Αριθμός Αιθουσών 1 2 3 4 5 6 7 8 9 17
Μονάδες 1 2 3 4 5 6 7 8 9 17

 

β) ΕΜΠΕΙΡΙΑ από το διδακτικό έτος 2020-2021 και εξής:  (17 μονάδες ανά μήνα εμπειρίας)

 

Μήνες 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Μονάδες 17 34 51 68 85 102 119 136 153 170

 

 2. ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ή ΤΕΚΝΟ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ (20 μονάδες και 10 μονάδες για κάθε τέκνο πέραν του τρίτου)

Αριθμός τέκνων 4 5 6 7 8 9 10
Μονάδες 30 40 50 60 70 80 90

 

 

3. ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ ή ΤΕΚΝΟ ΤΡΙΤΕΚΝΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ (15 μονάδες)

Αριθμός τέκνων 3
Μονάδες 15

υποψήφιος που είναι ταυτόχρονα τρίτεκνος και  τέκνο τρίτεκνης οικογένειας, δικαιούται να κάνει χρήση της προσφορότερης βαθμολογικά από τις δύο ιδιότητες. Αποκλείεται η αθροιστική βαθμολόγηση των παραπάνω κριτηρίων

4. ΑΝΗΛΙΚΑ ΤΕΚΝΑ (5 μονάδες για καθένα από τα δύο πρώτα τέκνα και 10 μονάδες για κάθε επιπλέον τέκνο πέραν των δύο πρώτων)

αριθμός τέκνων 1 2 3
μονάδες 5 10 20

 

5. ΜΟΝΟΓΟΝΕΑΣ ή ΤΕΚΝΟ ΜΟΝΟΓΟΝΕΪΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ (10 μονάδες για κάθε τέκνο)

αριθμός τέκνων 1 2 3
μονάδες 10 20 30

 

6. ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΓΟΝΕΑ, ΤΕΚΝΟΥ, ΑΔΕΛΦΟΥ Ή ΣΥΖΥΓΟΥ

Ποσοστό αναπηρίας 50%-59% 60%-66% 67%-69% 70% και άνω
μονάδες 10 12 15 17

 

7. ΗΛΙΚΙΑ

Ηλικία Έως και 50 ετών Άνω των 50 ετών
μονάδες 10 20

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ

Ολόκληρη η ανακοίνωση αναρτάται στο χώρο των ανακοινώσεων  του δημοτικού καταστήματος Δήμου και στο διαδικτυακό τόπο  του Δήμου https://agiavarvara.gr/ .

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Οι ενδιαφερόμενοι  καλούνται να συμπληρώσουν  μόνο την συνημμένη αίτηση με αριθμό πρωτ:  20020/6-8-2021 και να την υποβάλλουν ηλεκτρονικά  στην ακόλουθη διεύθυνση  protocol@agiavarvara.gr

H αίτηση που θα υποβληθεί ηλεκτρονικά, πρέπει απαραιτήτως να εμφανίζεται υπογεγραμμένη, με φυσική υπογραφή.

Ανυπόγραφες αιτήσεις δεν θα γίνονται δεκτές

Επισημαίνεται ότι :σύμφωνα με το νέο Ευρωπαϊκό Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679 γνωστό ως GDPR, που ετέθη σε εφαρμογή τον Μάιο 2018, καθιερώνεται ενιαίο νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων σε όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ. Για το λόγο αυτό, η συμμετοχή των υποψηφίων στη διαδικασία πρόσληψης με την οικειοθελή υποβολή αίτησης με τα συνημμένα σε αυτή δικαιολογητικά προς τον Φορέα, συνεπάγεται τη συναίνεση του υποψηφίου για τη συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που τους αφορούν, καθώς και για την ασφαλή διατήρησή τους σε αρχείο (φυσικό ή ψηφιακό) για συγκεκριμένο σκοπό και για όσο χρόνο απαιτείται, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι νόμιμες διαδικασίες πρόσληψης. Οι φορείς οφείλουν να προστατεύουν τα προσωπικά στοιχεία των υποψηφίων από τυχόν υποκλοπή προκειμένου να επιτυγχάνεται η ασφαλής επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Οι υποψήφιοι διατηρούν το δικαίωμα ανάκλησης της συναίνεσής τους ανά πάσα στιγμή και κατόπιν υποβολής σχετικής αίτησης προς το Φορέα.

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι πέντε (5) εργάσιμες ημέρες και αρχίζει από την επόμενη ημέρα της ανάρτησης της ανακοίνωσης στο χώρο ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος. Η ανωτέρω προθεσμία λήγει µε την παρέλευση ολόκληρης της τελευταίας ημέρας και εάν αυτή είναι κατά το νόμο εξαιρετέα (δημόσια αργία ή μη εργάσιμη) τότε η λήξη της προθεσμίας μετατίθεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Συγκεκριμένα η προθεσμία διαρκεί από Δευτέρα 9/8/2021 έως  Παρασκευή 13/8/2021

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ

Αφού η υπηρεσία μας επεξεργαστεί τις αιτήσεις των υποψηφίων, σύμφωνα με τα  βαθμολογούμενα κριτήρια που επικαλείται κάθε υποψήφιος, τους κατατάσσει βάσει των κριτηρίων. Η κατάταξη των υποψηφίων , βάσει της οποίας θα γίνει η τελική επιλογή για την πρόσληψη με σύμβαση ορισμένου χρόνου πραγματοποιείται ως εξής:

  1. Πρώτα από όλα οι υποψήφιοι κατατάσσονται στους πίνακες κατάταξης για τις θέσεις με βάση τη  βαθμολογία που συγκεντρώνουν  στα βαθμολογούμενα κριτήρια (εμπειρία, αριθμός τέκνων πολύτεκνης οικογένειας, τριτεκνία αριθμός ανηλίκων, μονογονεικές οικογένειες, αναπηρία, ηλικία)
  2. Στην περίπτωση ισοβαθμίας υποψηφίων στη συνολική βαθμολογία προηγείται αυτός που έχει τις περισσότερες μονάδες στο πρώτο βαθμολογούμενο κριτήριο (χρόνος εμπειρίας) και αν αυτές συμπίπτουν, αυτός που έχει τις περισσότερες μονάδες στο δεύτερο βαθμολογούμενο κριτήριο (αριθμός τέκνων πολύτεκνης οικογένειας) και ούτω καθεξής. Αν εξαντληθούν όλα τα κριτήρια, η σειρά μεταξύ των υποψηφίων καθορίζεται με δημόσια κλήρωση  

Ανάρτηση πινάκων και υποβολή αντιρρήσεων

Μετά την κατάρτιση των πινάκων, η υπηρεσία μας θα αναρτήσει, το αργότερο μέσα σε πέντε (5) ημέρες από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής, τους πίνακες κατάταξης των υποψηφίων στον πίνακα ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος και στην αρχική σελίδα της ιστοσελίδας του δήμου.,  ενώ θα συνταχθεί και  σχετικό πρακτικό ανάρτησης το οποίο θα υπογραφεί από δύο (2) υπαλλήλους της υπηρεσίας.

Κατά των πινάκων αυτών επιτρέπεται στους ενδιαφερόμενους η άσκηση αντίρρησης ατελώς  μόνο για εσφαλμένο υπολογισμό της μοριοδότησης μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δύο (2) εργασίμων ημερών η οποία αρχίζει από την επόμενη ημέρα της ανάρτησής τους.Η αντίρρηση υποβάλλεται ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://agiavarvara.gr/ .

Μετά την εξέταση των αντιρρήσεων ανακοινώνεται ο τελικός πίνακας επιτυχόντων – προσληπτέων. Οι τελικοί πίνακες αναρτώνται στον πίνακα ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος και στην ιστοσελίδα του δήμου.

 

ΠΡΟΣΛΗΨΗ

Το προσωπικό προσλαμβάνεται με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου αμέσως μετά την κατάρτιση των τελικών πινάκων κατάταξης των υποψηφίων  με απόφαση του αρμοδίου προς διορισμό οργάνου.

Κατά την  πρόσληψή τους οι επιτυχόντες οφείλουν να προσκομίσουν τα στοιχεία που απαιτούνται για την απόδειξη των απαιτούμενων προσόντων , των λοιπών ιδιοτήτων τους και της εμπειρίας τους ηλεκτρονικά στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@agiavarvara.gr εντός αποκλειστικής προθεσμίας  10 ημερών μετά την πρόσληψή τους

Τυχόν αναμόρφωση των πινάκων μετά τον έλεγχο των δικαιολογητικών  των προσληπτέων που συνεπάγεται ανακατάταξη των υποψηφίων, εκτελείται υποχρεωτικά από τον φορέα, ενώ καταγγέλλεται η σύμβαση όσων υποψηφίων δεν δικαιούνται πρόσληψης βάσει της νέας κατάταξης. Οι υποψήφιοι των οποίων καταγγέλθηκε η σύμβαση λαμβάνουν τις αποδοχές που προβλέπονται για την απασχόλησή τους έως την ημέρα της καταγγελίας της σύμβασης, χωρίς οποιαδήποτε αποζημίωση από την αιτία αυτή.

Προσληφθέντες που αποχωρούν πριν τη λήξη της σύμβασής τους , αντικαθίστανται με άλλους από τους εγγεγραμμένους  και διαθέσιμους στον πίνακα της οικείας ειδικότητας, κατά τη σειρά εγγραφής τους σε αυτόν.

Σε κάθε περίπτωση, οι υποψήφιοι που προσλαμβάνονται λόγω της αντικατάστασης αποχωρούντων  υποψηφίων, απασχολούνται για το υπολειπόμενο, κατά περίπτωση χρονικό διάστημα και μέχρι της συμπληρώσεως της εγκεκριμένης διάρκειας της σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου.

           ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ  ΤΜΗΜΑ της παρούσας ανακοίνωσης αποτελούν:

Α) Το έντυπο  «ΑΙΤΗΣΗ- ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ»,  που συμπληρώνουν υπογράφουν και υποβάλλουν ηλεκτρονικά οι υποψήφιοι

Β) Το «ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ για τη πρόσληψη καθαριστών- καθαριστριών στις σχολικές μονάδες των Δήμων» , το οποίο περιλαμβάνει 1) οδηγίες για τη συμπλήρωση της αίτησης- υπεύθυνης δήλωσης με πρωτόκολλο ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 20020/6-8-2021  σε συνδυασμό  με επισημάνσεις σχετικά με τα γενικά προσόντα και βαθμολογούμενα κριτήρια κατάταξης των υποψηφίων  και 2) τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την έγκυρη συμμετοχή τους στη διαδικασία επιλογής .

 

 Ο  ΔΗΜΑΡΧΟΣ

 

 

ΛΑΜΠΡΟΣ ΣΠ. ΜΙΧΟΣ

Σχετικά έγγραφα

COPYRIGHT ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ WEB DEVELOPMENT BY ΕΓΚΡΙΤΟΣ GROUP GRAPHICS DESIGN BY CIRCUS DESIGN STUDIO
Visa Mastercard Maestro
Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε.
Hide content for the accessibility